A vásárlás után járó Bűbáj Hűségpontok értéke:
A Szellemtinta - Üzenetek a túlvilágról társasjáték egy igazi szóasszociációs, spirituális kalandot közvetít a résztvevők felé, persze földi keretek között. A mókás partijátéknak mégis meglesz az izgalmas, kódfejtős, asztaltáncoltatós hangulata, hiszen az üzenetek betűről betűre, a maguk titokzatosságában érkeznek meg a játékosokhoz. Így egyáltalán nem meglepő tehát, hogy már 8 éves kortól remek időtöltést nyújthat az egész családnak, baráti társaságnak. Mert két csapattal, akár 4-8 fővel is játszható. A társas előkészületei során a játékosok két csapatot alkotnak. Miután eldöntötték, hogy ki tartozik majd a Nap, illetve ki a Hold csapatba, választaniuk kell egymás között csapatonként egy szellemet, akinek a túlvilágról való üzenetküldés lesz a feladata. A többiek médiumok lesznek. Fontos megjegyezni, hogy a két csapat egymás ellen játszik, de a szellemek együtt választják ki, a titkos tárgyat. Vagyis azt, amit meg kell fejteni a társas során. A játék menete egyszerű, mégis kalandos, figyelmet, gondolkodást és csapatmunkát igényel. Ennélfogva nem csak szórakoztat, hanem fejleszt is. Mert támogatja a logikát, az asszociációt és segíti a kooperációs hajlamot. A kezdetekkor a letisztult dizájnnal rendelkező jegyzettömböt az asztal közepére kell tenni. A játéktábla két felé van osztva, hogy mindkét csapat szellemének legyen helye. Ezután kerül kiosztásra 7-7 db kérdéskártya a médiumoknak. Valamint a tárgykártyákról egy-egy szót kell kiválasszanak a szellemek. A médiumok minden körben 2 db kérdéskártyát csúsztatnak a szellemükhöz, aki egyet magához vesz. Erre fog válaszolni. A választ mindig az adott titkos tárgyra vonatkoztatva adja meg. Nagyon fontos, hogy a szellem csak írásban kommunikálhat a médiumokkal. Feladata, hogy lassan, betűről betűre haladva írjon. Amikor a médiumok úgy érzik, sejtik, de legjobb esetben tudják a választ, azt mondják "Silentio". Ekkor a szellemnek abba kell hagynia az írást. A médiumok megjegyzik vagy felírhatják maguknak a részmegoldást, ez lesz az első lépés a titkos tárgyhoz vezető úton. Ezután újabb két kártyát húznak, hogy felkészüljenek a következő körre. Közben kezdődik a másik csapat köre. A második körtől a résztvevők már nem csak kérdéseket tehetnek fel, hanem akár úgy is dönthetnek, hogy megtippelik a titkos tárgyat. Ekkor a csapat ír, és a szellem segít. Ha a médiumok helyes betűt írnak a papírral, a szellem koppant az asztalon. Ha a betű helytelen, mutatóujját a szája elé emeli. Ekkor a másik csapat jön, a kört fel kell függeszteni. Nincs további tippelés. Az a csapat nyer, amelyik hamarabb kitalálja a tárgy nevét. A játék természetesen bővelkedik izgalomban, fordulatban, az apró segítségek miatt. De erről többet nem árulhatunk el, különben lelepleznénk a túlvilág titkait még idő előtt. Vajon ki lesz a legügyesebb médiumok társasága? Szerezze be Ön is ezt az izgalmas társast, és fejtsék meg a másvilágról érkező üzeneteket egy felejthetetlen családi vagy baráti összejövetel alkalmával. A csomagolás tartalma:- 1 db két részből álló jegyzettömb (játéktábla)- titkos tárgy kártyák- kérdéskártyák- játékszabályJátékidő: 15-20 perc.Játékosok száma: 4-8 fő.