Mielőtt Ügyfélszolgálatunkhoz fordul, kérjük olvassa el az itt található tájékoztatót, nagy valószínűséggel választ kap kérdésére
Miért nem érem el az Ügyfélszolgálatot telefonon?
Hétfő-csütörtök 9:00 és 15:00 óra között, pénteken 9:00-12:00 között érhető el telefonos ügyfélszolgálatunk. Készülékünk beállítása olyan, hogy sajnos nem jelez foglaltat, amikor kollégánk másik hívásban van. A lehető leghamarabb vissza fogja Önt hívni.
Ünnepi időszakban javasoljuk, hogy inkább emailben forduljanak Ügyfélszolgálatunkhoz: shop@webjatekbolt.hu
Mikor kapom meg a rendelésem?
A beérkező megrendeléseket munkanapokon folyamatosan csomagoljuk. Általában a délelőtt leadott megrendelések még aznap a futárszolgálathoz kerülnek, és szállítási módtól függően 1-3 munkanapon belül a kért címre, csomagpontra vagy csomagatuomatába érkeznek.
Ünnepi szezonban előfordulhat, hogy a kiszállítás több időt vesz igénybe, ilyenkor érdemes már a házhoz szállítást vagy a csomagpontot választani, mert a csomagautomaták hamar telítődnek és hosszúra nyúlhat a kézbesítés.
A csomag állapotáról folyamatosan értesítést küldünk emailben és a futárszolgálat is értesíti Önt emailben, SMS-ben. A megrendelése visszaigazolásában feltüntetjük a csomagszámát, mely alapján a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán tud a csomaggal kapcsolatban érdeklődni vagy a nyomkövetésben rákeresni.
MPL Ügyfélszolgálat: +36 1 333 7777 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig)
Csomagkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
GLS Ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, +36 20 890 0660 (munkanapokon 7:00-20:00 óráig)
Nyomkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Mi történik, ha elakadok a bankkártyás fizetéssel?
Kollégánk egy linket fog Önnek küldeni, mellyel visszatérhet a fizetési oldalra és folytathatja a folyamatot. Amennyiben így is sikertelen lesz, úgy tudjuk módosítani a fizetési módot. Nem szükséges a rendelést többször leadni, munkaidőben folyamatosan küldjük ki a linkeket a fizetés folytatásához.
Tudom-e módosítani a fizetési módot?
Amennyiben regisztrált vásárlóként adta le megrendelését, akkor profiljába belépve van erre mód. Egyéb esetben, kérjük írjon emailt Ügyfélszolgálatunknak és kollégáink segítenek Önnek: shop@webjatekbolt.hu
Kérhetem a kiszállítást más címére?
Igen. A megrendelés folyamán külön megadhat számlázási és kiszállítási címet is. Így van lehetőség, hogy másnak szánt ajándékot közvetlenül neki küldjünk ki.
Kérhetem a kiszállítást későbbi időpontban?
Főszezonon kívül ennek semmi akadálya. Ünnepi időszakban (Húsvét, Karácsony előtt) sajnos nem tudunk figyelembe venni ilyen egyedi igényeket. Megértését köszönjük!
Mi történik a csomagommal, ha nem fér be a Csomagautomatába?
MPL Csomagautomata esetén a kijelölt postán tudja majd átvenni a csomagot, melyről az MPL értesítést küld Önnek.
GLS Csomagautomata esetén a GLS felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek alternatív szállítási módot.
Meddig kell leadni a megrendelést, hogy másnap megkapjam?
Normál időszakban a munkanapokon 12 óráig leadott megrendelések aznap a futárszolgálathoz kerülnek, és a következő munkanapon általában megvalósul a kiszállítás. Ünnepi időszakokban (Húsvét, Gyereknap, Karácsony előtt) is igyekszünk ezt tartani, de ekkor már előfordulhatnak kisebb csúszások.
A megrendelése állapotáról folyamatosan értesítést kap tőlünk emailben, majd a futárszolgálatok is tájékoztatják emailben, sms-ben.
Hogyan állhatok el a megrendelésemtől?
Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett elállhat megrendelésétől. Elállási nyilatkozat mintánkat megtalálja megrendelése visszaigazolásához csatolva, vagy letöltheti itt.
Mit tegyek, ha sérülten érkezik a termék?
Kérjük, amennyiben már a futártól történő átvételkor külső sérülést lát a csomagoláson, erről készíttessen jegyzőkönyvet a futárral és jelezze Ügyfélszolgálatunk felé is: shop@webjatekbolt.hu
Amennyiben jól láthatóan a termék is sérült, tagadja meg az átvételt és rögzítsék az indokot.
Kibontást követően észlelt hiba, sérülés esetén, kérjük emailben jelezze Ügyfélszolgálatunkon a problémát és lehetőség szerint fotót/videót is csatoljon róla. Ezt követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a lehetséges cseréről, javításról.
Elálltam a vásárlástól. Mikor kapom vissza a pénzem?
Elállás esetén 14 napon belül elindítjuk a visszautalást Önnek.
Átvehetem a csomagom személyesen Tatán?
Sajnos nem. Raktárunk nem átvételi pont. Személyes átvételre Tatabányán van lehetőség, a Vértes Center földszintjén található Solarys Ajándéküzletben.