Gyakran ismételt kérdések

Mielőtt Ügyfélszolgálatunkhoz fordul, kérjük olvassa el az itt található tájékoztatót, nagy valószínűséggel választ kap kérdésére

Miért nem érem el az Ügyfélszolgálatot telefonon?

Munkanapokon 9:00 és 16:00 óra között érhető el telefonos ügyfélszolgálatunk. Készülékünk beállítása olyan, hogy sajnos nem jelez foglaltat, amikor kollégánk másik hívásban van. A lehető leghamarabb vissza fogja Önt hívni.

Ünnepi időszakban javasoljuk, hogy inkább emailben forduljanak Ügyfélszolgálatunkhoz: shop@webjatekbolt.hu

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

A beérkező megrendeléseket munkanapokon folyamatosan csomagoljuk. Általában a délelőtt leadott megrendelések még aznap a futárszolgálathoz kerülnek, és szállítási módtól függően 1-3 munkanapon belül a kért címre, csomagpontra vagy csomagatuomatába érkeznek.

Ünnepi szezonban előfordulhat, hogy a kiszállítás több időt vesz igénybe, ilyenkor érdemes már a házhoz szállítást vagy a csomagpontot választani, mert a csomagautomaták hamar telítődnek és hosszúra nyúlhat a kézbesítés.

A csomag állapotáról folyamatosan értesítést küldünk emailben és a futárszolgálat is értesíti Önt emailben, SMS-ben. A megrendelése visszaigazolásában feltüntetjük a csomagszámát, mely alapján a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán tud a csomaggal kapcsolatban érdeklődni vagy a nyomkövetésben rákeresni.

MPL Ügyfélszolgálat: +36 1 333 7777 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig)

Csomagkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

GLS Ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, +36 20 890 0660 (munkanapokon 7:00-20:00 óráig)

Nyomkövetés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

 

Mi történik, ha elakadok a bankkártyás fizetéssel?

Kollégánk egy linket fog Önnek küldeni, mellyel visszatérhet a fizetési oldalra és folytathatja a folyamatot. Amennyiben így is sikertelen lesz, úgy tudjuk módosítani a fizetési módot. Nem szükséges a rendelést többször leadni, munkaidőben folyamatosan küldjük ki a linkeket a fizetés folytatásához.

 

Tudom-e módosítani a fizetési módot?

Amennyiben regisztrált vásárlóként adta le megrendelését, akkor profiljába belépve van erre mód. Egyéb esetben, kérjük írjon emailt Ügyfélszolgálatunknak és kollégáink segítenek Önnek: shop@webjatekbolt.hu

 

Kérhetem a kiszállítást más címére?

Igen. A megrendelés folyamán külön megadhat számlázási és kiszállítási címet is. Így van lehetőség, hogy másnak szánt ajándékot közvetlenül neki küldjünk ki.

Kérhetem a kiszállítást későbbi időpontban?

Főszezonon kívül ennek semmi akadálya. Ünnepi időszakban (Húsvét, Karácsony előtt) sajnos nem tudunk figyelembe venni ilyen egyedi igényeket. Megértését köszönjük!

Van készleten a termék?

Igen, minden kosárba tehető termék saját készletünkön van. Természetesen nagyon ritkán előfordul technikai hibából fakadó téves készlet, de ez évente 1-2 alkalom.

 

Mi történik a csomagommal, ha nem fér be a Csomagautomatába?

MPL Csomagautomata esetén a kijelölt postán tudja majd átvenni a csomagot, melyről az MPL értesítést küld Önnek.

GLS Csomagautomata esetén a GLS felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek alternatív szállítási módot.

 

Meddig kell leadni a megrendelést, hogy másnap megkapjam?

Normál időszakban a munkanapokon 12 óráig leadott megrendelések aznap a futárszolgálathoz kerülnek, és a következő munkanapon általában megvalósul a kiszállítás. Ünnepi időszakokban (Húsvét, Gyereknap, Karácsony előtt) is igyekszünk ezt tartani, de ekkor már előfordulhatnak kisebb csúszások.

A megrendelése állapotáról folyamatosan értesítést kap tőlünk emailben, majd a futárszolgálatok is tájékoztatják emailben, sms-ben.

 

Meddig mondhatom le a megrendelésem?

Amíg le nem csomagoljuk.

Amikor már lecsomagoltuk a megrendelést (email értesítőt kap róla, hogy a csomagját összekészítettük), akkor sajnos már nincs mód lemondásra, a csomag kiküldésre kerül és fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

Hogyan állhatok el a megrendelésemtől?

Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett elállhat megrendelésétől. Elállási nyilatkozat mintánkat megtalálja megrendelése visszaigazolásához csatolva, vagy letöltheti itt.

 

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a termék?

Kérjük, amennyiben már a futártól történő átvételkor külső sérülést lát a csomagoláson, erről készíttessen jegyzőkönyvet a futárral és jelezze Ügyfélszolgálatunk felé is: shop@webjatekbolt.hu

Amennyiben jól láthatóan a termék is sérült, tagadja meg az átvételt és rögzítsék az indokot.

Kibontást követően észlelt hiba, sérülés esetén, kérjük emailben jelezze Ügyfélszolgálatunkon a problémát és lehetőség szerint fotót/videót is csatoljon róla. Ezt követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a lehetséges cseréről, javításról.

 

Elálltam a vásárlástól. Mikor kapom vissza a pénzem?

Elállás esetén 14 napon belül elindítjuk a visszautalást Önnek.

 

Átvehetem a csomagom személyesen Tatán?

Sajnos nem. Raktárunk nem átvételi pont. Személyes átvételre Tatabányán van lehetőség, a Vértes Center földszintjén található Solarys Ajándéküzletben.

argep.hu olcsobbat.hu borgun_hu